Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Clik here to view.

Dag 14 tem dag 16: Nerja

Dag 14 trokken we – na eerst nog een kleine afdaling in de kloof van Ronda – naar de Costa Tropical.  We wouden een plaats waar het niet al te toeristisch was, maar waar toch wat kindjes zouden zijn...

Clik here to view.

Dag 17: Baeza en Albacete

Tussen de stapjes, de buikdans- en de naailessen door snel een slotpostje van onze reis. De voorlaatste nacht van onze reis sliepen we in Baeza zodat we de volgende ochtend het oude gedeelte konden...

Paasweekend

Wij hadden een fantastisch paasweekend.  Kijk maar: Op zaterdag buiten in bad, gevolgd door een tuinfeest bij de familie en een logeerpartijtje bij oma. Watermeloen - aka 'loeloe' - eten op zondag....

De voorbije week…

was Pia blij met het bezoek van 'baby Tako' en 'Huus'. was Pia onder de indruk van het strand: 'Veel sand!'. behaalde Pia haar diploma van waterdreumes. oefende ze alvast voor haar volgende diploma....

Le voyage: deel 1, de Lot

Van 6 tot 23 september gingen we op vakantie in Frankrijk.  De eerste week brachten we samen met ‘Nonke Flo(r)is’,  ‘Tatte Lien’  en ‘Taktootje’ door in het dorpje Mauroux in de Lot.  Ik laat de...

Le voyage: deel 2, La Couvertoirade

De 2de helft van onze vakantie brachten we door in de Languedoc, meer bepaald op de Causse du Larzac.  1 van de uitstapjes die we er maakten, was naar La Couvertoirade. Valt het op dat Pia vooral de...

Le voyage: deel 3, Lac du Salagou

Vakantielief Avita

Le voyage: deel 4, Sète

Geen Zuid-Frankrijk zonder de zee, dus trokken we een dagje naar havenstad Sète.   Lekkere sardientjes, lekker weertje en een plezant strand. Best wel warm trouwens zo'n baby'tje tegen je lijf bij...

Le voyage: deel 5, de camping

De 2de week van onze reis verbleven we op camping Mas de Messier op 70 km ten noorden van Montpellier (toffe stad, trouwens). Een geweldig mooie camping met veel ruimte en veel beestjes. Porky, het...

Le voyage: slot, Orleans

Op de terugweg brachten we 2 nachten door in Orleans, een mooie en gezellige stad aan de oevers van de Loire. Die Pia van ons poseert wel ne keer graag. Ook dat Ava'ke kan er wat van. Orleans, alwaar...

Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.